miercuri, 28 ianuarie 2009

Ghinionul de a trai in Romania !


Seara ploiasa si rece in orasul asta mizerabil dintr-o tara blestemata parca sa aibe parte numai de ipocriti , sarlatani , parveniti , needucati , ingalati , etc .Pot continua cu asfel de calificative . ....
La nivelul meu de a intelege lucrurile cred ca suntem fara iesire din ridicolul pe care l-am acceptat cu totii (unii mai mult sau mai putin ) si care este fara de margini, fara sa-mi ofere mie posibilitatea sa vad macar o raza de lumina si care sa-mi dea speranta ca va fi mai bine in mizeria asta de ROMANIA.
Ca sa fie totul de rahat pana la capat acum vorbim si de o criza ..... de care daca la inceput glumeam pe seama ei ( ca de ....,suntem romani!) ~nu o spun cu mandrie~ iata ca acum suntem nevoiti sa ne dezgolim piepturile vanjoase si sa o primim asa cum se cuvine ....cu paine si sare !
Sunt dezgustat de felul cum s-au aranjat treburile la putere dupa ce eu m-am deranjat sa pun o stampila pe un crez si care constat, ca in troaca politica pe care o avem, s-a amestecat intr-un talmes-balmes ...in care porcii infometati se arunca precum fiarele si care doar o data la 4 ani ies frumos spalati si apretati stergandu-si discret laturile din coltul gurii precum curvele care mandre ca si-au facut treaba , asteapta urmatoarea victima naiva si infantila ....
Sunt un pik trist si derutat in seara asta ploiasa si rece care cade pe mizerabilul de oras , un oras care se vrea a fi al unor constructori de masini ... oameni linistiti , poate prea linistiti in fata valului de disponibilizari care o sa vina navala peste noi cei de la Dacia . Cat timp avem OTv , Magda Cimag , manele , seminte pe care sa le scuipam in fata blocurilor ca pe un covor romantic de coji negre sau albe ( depinde de gusturi) , bidoane de plastic , ambalaje pe care cu mandrie si nepasare le eliberam intr-un mediu si asa poluat si inbacsit de cata mizerie puteam accepta in jurul nostru cu atata nepasare ......SUNT INDIGNAT DE RASA UMANA , cea care distruge ultimele frimituri ale firescului .!
Cam atat pentru astazi !
Cred ca o sa fac un obicei de acum in colo de a-mi arata indignarea dar si inpresiile bune atunci cand va fi cazul pe acest blog .

Niciun comentariu: